Solo comentaros que esta antena aunque un poco voluminosa es un cañon es asombroso las aps que veo que antes no veía,mas de 35 aps dando vueltas por ventana del del wifiway
Me a llegado esta mañana y sinceramente estoy asombrado del rendimiento de esta antena,a sido ponerla y gozar.
He probado otras grid con otras marcas y como esta nada
Capture la inaguracion de la atenta jajaja a ver que os parece,yo estoy loco con ella

Imagen


2.4GHz 24dBi Die Cast Grid Antenna
Features
2-Piece Powder Coat Painted Die Cast Aluminum
Small Size/Reduced Shipping Cost
50? Passive Feed Dipole
30 pigtail with N Male or N Female Connector
24 dBi Antenna Gain;
Horizontal or Vertical Polarity
Rugged, Lightweight and Waterproof
Heavy Duty Adjustable Tilt Bracket

Applications
2.4 GHz ISM Band Applications
Wireless Internet Access
Wireless Bridges
Point to Point Repeaters
Streaming Video

Description
The ANT2400D24A is a directional antenna system, which incorporates a 2-piece aluminum die cast parabolic grid type antenna reflector with a patented 50-ohm passive feed dipole. Installation is simple with the Lanbowan adjustable tilt Heavy Duty bracket that comes standard. The bracket accommodates poles from 1 up to 2.0 OD. Brackets are full galvanized for extreme corrosion protection and each reflector comes complete with stainless steel hardware and complete assembly instructions. The dipole feed assembly comes with 30cm pigtail terminated with an N Male or N Female connector. Other connector configurations are available upon request.


Model
ANT2400D24A
Freq. Range
2400-2483.5 MHz
Bandwidth
83.5 MHz
Gain
24 dBi
Horizontal Beamwidth
10°
Vertical Beamwidth
14°
F/B Ratio
>30dBi
V.S.W.R
<1.5
Impedance
50 ohm
Polarization
Vertical or Horizontal
Max Power
100 W
Connector
N Female or N Male
Dimension
0.6x0.9 m
Weight
3.5 kg
Rated Wind Velocity
60 m/s
La felicidad es una cualidad evasiva. Si la buscas, no la encuentras.
Imagen
Responder

Volver a “Antenas”